Vážení zákazníci, v současné době bohužel není možné na tomto webu zadávat objednávky z důvodu integrace webu se sassa.cz.
Intenzivně pracujeme na opětovném zprovoznění. Omlouváme se za vzniklé komplikace, team Sassa.
Nadčasově krásné

Reklamácie

 
Kupujúci je oprávnený uplatniť si právo za vady, ktoré sa vyskytnú u spotrebného tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia. Predajca zodpovedá za vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa však na vady spôsobené nešetrným, či nevhodným zaobchádzaním zo strany spotrebiteľa, alebo vady vzniknuté mechanickým poškodením. Pri praní a čistení spodnej bielizne rešpektujte pracie symboly uvedené výrobcom na etikete.
 

Postup reklamácie

V prípade reklamácie si prosím stiahnite reklamačný list. Tento vyplňte buď elektronicky, alebo je možné ho prázdny vytlačiť a vyplniť ručne. Reklamačný list zašlite  na adresu shop@sassamode.sk, alebo poštou spolu s reklamovaným tovarom.
Pri preprave tovaru prosím dbajte na to, aby bol tovar riadne zabalený, a to do obalu, ktorý zodpovedá povahe výrobku, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu znehodnoteniu. Pri preprave podprseniek s vystuženými košíkmi je nutné výrobok zabaliť do pevného kartónu. Náklady na prepravu hradí kupujúci, náhrady na prepravu vybavenej reklamácie hradí predávajúci.
Reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, avšak najneskôr do 30 dní.